Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Artykuły i poradniki analiza rynku

Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy
2019-03-26 19:26:43

Elementy działań marketingowych firmy to zróżnicowane narzędzia pozwalające docierać do nowych klientów i wzmacniać wizerunek marki. Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej wlicza się w obszar najefektywniejszych narzędzi marketingowych.

Artykuł Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy
Tomasz Wostal - ekspert ds. kredytów w stolicy Polski
2024-02-28 09:48:02

W obliczu niedawnego wzrostu stóp procentowych, wiele osób zastanawia się, jak te zmiany wpłyną na rynek kredytowy w Polsce, a zwłaszcza w jej stolicy. W tym kontekście, postać Tomasz Wostal, uznawanego eksperta ds. kredytów z Warszawy, zyskuje na znaczeniu.

Artykuł Tomasz Wostal - ekspert ds. kredytów w stolicy Polski
Rozwój Kompetencji w E-marketingu: 7 Podstawowych Pojęć
2023-10-20 15:13:01

E-marketing, znany również jako marketing internetowy, stanowi integralną część strategii marketingowej dla wielu firm i organizacji w dzisiejszym świecie zdominowanym przez internet.

Artykuł Rozwój Kompetencji w E-marketingu: 7 Podstawowych Pojęć
Model AID w informacji zwrotnej. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu AID? Modele informacji zwrotnej (część 6)
2023-05-30 15:28:29

Model feedbacku AID (Action, Impact, Development) jest jednym z najpopularniejszych modeli udzielania informacji zwrotnej w dzisiejszych organizacjach. Model ten jest stosowany przez menedżerów, liderów, szkoleniowców oraz innych profesjonalistów, którzy chcą skutecznie i skutecznie...

Artykuł Model AID w informacji zwrotnej. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu AID? Modele informacji zwrotnej (część 6)
Generowanie leadów B2B - porady, wskazówki
2023-04-23 20:36:26

Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę z kluczowego znaczenia doradztwa marketingowego oraz efektywnego generowania leadów B2B.

Szkolenia sprzedażowe dla firm - dlaczego warto się na nie zdecydować?
2021-10-25 10:21:14

Szkolenia dla handlowców to bardzo ważny element rozwoju firmy, na który powinniśmy zwrócić uwagę, jeżeli chcemy być konkurencyjni na rynku.

Artykuł Szkolenia sprzedażowe dla firm - dlaczego warto się na nie zdecydować?
Product Manager. Zadanie - analiza rynku
2021-02-01 14:17:26

Jednym z kluczowych obowiązków Product Managera jest prowadzenie analiz rynkowych dla produktu / grup produktowych, za które jest odpowiedzialny. Do przeprowadzenia skutecznej analizy rynku potrzebne jest określenie przez Product Managera kluczowych aspektów rynkowych podlegających analizie...

Artykuł Product Manager. Zadanie - analiza rynku
Jak zatrudnić marketera do firmy?
2020-11-20 09:47:55

Skuteczny marketing musi być sprawny i nowoczesny. Warto też pamiętać, że dzisiaj sprzedanie jakiegokolwiek produktu lub usługi – w dobie olbrzymiej konkurencji – jest prawdziwym wyzwaniem.

Artykuł Jak zatrudnić marketera do firmy?
E-szkolenie z zarządzania sprzedażą produktu dla Product Managerów
2020-08-21 12:01:41

E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" powstało z myślą o podniesieniu kompetencji Product Managerów w zakresie wykorzystania przez nich, w procesie zarządzania produktem, praktycznych narzędzi wspierających realizowanie, wcześniej zaplanowanej, strategii sprzedaży...

Artykuł E-szkolenie z zarządzania sprzedażą produktu dla Product Managerów
Strategie cenowe w zarządzaniu produktem
2020-08-04 14:36:27

Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu widzenia celu biznesowego, strategii cenowej dla produktu i konsekwentne jej realizowanie jest jedną z kluczowych kompetencji każdego product managera.

Artykuł Strategie cenowe w zarządzaniu produktem

stron: 1 2 381

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń analiza rynku

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.